האופוזיציה דחתה את ההצעה להפסקת אש: הליכוד: "נלחם בממשלת ההונאה"

איתי גדסי No Comments on האופוזיציה דחתה את ההצעה להפסקת אש: הליכוד: "נלחם בממשלת ההונאה"

באופוזיציה דחו את הצעת הקואליציה להפסקת אש עם הפיליבסטרים הארוכים והמתישים תמורת הסכמה על מספר חוקים. בקואליציה תקפו: "החליטו כנראה לטרלל את המערכת"

צילום: פלאש 90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לאחר ניסיון המו"מ שיזמה הקואליציה מול האופוזיציה, במטרה להפסיק עם הפיליבסטרים הארוכים והמתישים בכנסת, תמורת הסכמה על מספר חוקים, האופוזיציה דחתה את הצעת הקואליציה והודיעה כי היא תמשיך להילחם עד להפלת הממשלה האנטי ציונית.

מטעם יו"ר הקואליציה, ח"כ עידית סילמן, ומ"מ יו"ר הקואליציה ח"כ בועז טופורובסקי נמסר: "האופוזיציה והעומד בראשה החליטו כנראה לטרלל את המערכת, להביא לחוסר תפקוד של הכנסת, וזאת למרות שהלכנו לקראתם כברת דרך ולאחר תקופה של שנתיים שהכנסת נמצאת בסחרור פוליטי".

בקואליציה הבהירו כי "אחרי שהם נשברו והפסידו פעם אחר פעם, הם רוצים לילות לבנים? יקבלו לילות לבנים. באנו לעבוד למען מדינת ישראל וכך יהיה".

הליכוד מסר בתגובה להודעת הקואליציה: "האופוזיציה תמשיך להיאבק בממשלה בכל דרך – ביום ובלילה – עד להפלת ממשלת ההונאה הרעה הזאת שתלויה בגורמים אנטי-ציוניים".

בליכוד תקפו את הקואליציה ואמרו, "בושה שהקואליציה החלשה הזאת מבזבזת עשרות מיליוני שקלים מכספי אזרחי ישראל באמצעות הוספת עשרות חברי כנסת חדשים בחוק הנורבגי, בניסיון כושל להילחם במאמצינו".

 



0 תגובות